16 mars 2013

Presentförpackning till flaska av Carinas Kortmakeri

Hej på er.
Företaget som min man jobbar på skulle ge bort en flaska bubbel till en arbetskamrat som slutar på hans jobb. Jag fick i uppdrag att "hotta" upp flaskan lite. Jag kikade lite på nätet och hittade en tjej som kallar sig Lilla Pyssel Inger. Titta in på hennes Facebooksida, hon är helt makalöst duktig. https://www.facebook.com/LillaPysselIngern. Hon hade gjort en jätteläcker presentförpackning så jag lånade hela den idén. Det ända problemet var att min flaska var bredare men det löste sig då jag gjorde som ett liv med snörning så man kunde tjuvkika på flaskan..Jag gjorde sedan en matchande tag som jag hängde i snörningen längst upp. Pappret köpte jag på Kreativa Ting i Västerås. Det är en ny kollektion, men kommer tyvärr inte ihåg vad det heter. Väldigt ljuvt och kvinnligt. Jag stansade ut bladen och gjorde den stora rosen själv då jag hade slut på dem :)
Mottagaren av flaskan blev glad och jag önskar henne lycka till på sitt nya jobb.
/Carina








1 kommentar:

  1. Din presentförpackning blev helt underbar och kan förstå att den blev mycket uppskattad :) TUSEN TACK snälla du för din hänvisning till mig och dina snälla ord det uppskattas väldigt mycket <3 Kram från Lilla Pyssel Inger

    SvaraRadera