01 februari 2012

Scrappad Box av Carinas Kortmakeri

Detta är en beställning . Min jobbarkompis skulle ge bort en liten gåva och då tänkte jag att en box är ju läckert. Det blir ju en presentask och kort i ett :)
Tycker mycket om färgerna i  pappret, det fick mig att tänka på våren. Hittade den underbara trollsländan hos Sofia på Stämpelhuset i Västerås.
Orden "kan de så kan jag" var med i beställningen, de är utskrivna på dator.
Det var svårt att räkna och mäta men till slut gick det. Letade som en tok efter en mall som cm i beskrivningen men hittade ingen. Kan säga att det där med att mäta inte är min styrka precis.  Det är min första box som jag gjort och jag är ganska nöjd med den. Men jag skar fel 3 gånger!!! Höll på bli tokig.
Jag gjorde en tag till så att man kan skriva en lite hälsning.
Slutet gott allting gott. Jobbarkompisen blev nöjd, hoppas att mottagaren också blir det.
/Carina




4 kommentarer:

  1. Kul Carina, verkligt fint

    SvaraRadera
  2. Om detta var ditt första alster så är jag nyfiken på fortsättningen! Superfint!!!

    SvaraRadera
  3. Jättefin ask!Och kul att du börjat en egen blogg också! :-)

    SvaraRadera