29 maj 2012

Bröllopskort av Carinas Kortmakeri

Hej på er
Fick en beställning på ett kort till ett brudpar. Inbjudan var i grått och rosa men enl beställare skulle de även använda lime i dukningen. Blommorna är cherryblossom och matchar så bra det limefärgade pappret. Basen är ett vitt cardstock med embossade hjärtan på som jag köpt på Panduro. Jag satte grått emellan för att få in det gråa från inbjudan.
Paret träffades i samband med en motorcykelträff. Så naturligtvis så måste en motorcykel vara med :)

Jag stansade hål och satte dit öljetter för de rosa banden och så ville beställaren knyta kortet på presenten som man inte står där sedan och undrar vilket kort tillhör vilken present? Smart för det händer faktiskt ofta. Avslutade med två utstansade fjärilar som jag är barnsligt förtjusta inköpta på Kreativa Ting. Jag köpte ett helt sätt med flera olika storlekar. Mycket värt pengarna då man kan göra så mycket roligt med dem. Ni kommer att få se fler av dessa framöver :)
Hoppas de tu får en helt underbar bröllopsdag. Må solen skina på er!
/Carina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar