28 september 2014

Kort till fårbonde

Hej
Jag fick en beställning på ett kort till en kille som fyller 30 år. Han är fårbonde och en väldigt jordnära kille. Jag gick lös på min vita fårskinn hemma och färgade in det med lite chalk (Primas old road). Jag ritade huvuden och tog bladstans till öron. Jag tycker fåren blev så söta och tack vare ögonen som jag målade med vit bläck så fick alla någon slags personlighet. Jag stansade ett staket längst ned på kortet och toppade med blommor och lite chams och brads.
Inuti kortet gjorde jag en sedelficka då presenten var pengar till en resa. Jag satte också dit foto på födelsedagsbarnet och flagga ditt resan skulle gå, samt resväska.

/Carina



1 kommentar:

  1. Vilken häftig idé! Skulle ju passa utmärkt till barn som diggar fåret Shaun också! :-D

    SvaraRadera