20 februari 2012

Födelsedagskort av Carinas Kortmakeri

Hej kära läsare!
Vill visa er en kort beställning som jag fick av en jobbarkompis.
Det skulle vara lila, svart och jeansfärgat och absolut inte "tjejigt" . Det är en tuff tjej som spelar fotboll.
Jag gjorde lila som bas och sedan fotomatta i svart. Lade sedan till lite jeanstyg och gjorde en blomma av samma jeanstyg. Sedan lade jag dit svarta blad som jag satte lite glitter på. En Conversessko fick hänga och dingla så det blev lite liv i kortet. Fotbollen placerade jag i högra hörnet, lade dit en fjäril och en uggla i lila. Beställaren blev väldigt nöjd och jag hoppas denna tuffa 12 åring gillar det :)
/Carina

2 kommentarer:

  1. Jaaa Carina! Min tjej blev så supernöjd med kortet. En stor favorit som kommer att ramas in. Så, så häftigt. Verkligen min tjej upp i dan! Aldrig mera köpekort..
    kramar från Lotta

    SvaraRadera
  2. Hej Lotta
    Åh vad kul att höra. Det blev verkligen väldigt personligt. Välkommen men nästa beställning :)
    kram
    Carina

    SvaraRadera