07 februari 2012

Kortbeställning

Hej
Detta kort är en beställning som jag hade. Önskemålet från köparen var att det skulle finnas med 45, att det skulle vara svart med i kortet och mottagaren gillade golf.

Så svart fick blev det med lite guldinslag. Jag chalkade kanterna med en ljusare brun så det ser lite suddigt ut. Lade dit några golf inspirerade knappar och en liten trollslända och gula rosor. Bladen är utstansade. Jag använder den stansen väldigt ofta och tycker att man "bygger" så bra med bladrankorna och det ser sirligt ut. Har även "duttat" lite med en utav mina favoritprodukter Paperpen. Den gör små "pärlor" och det är ofta pricken över i:et . Köparen blev nöjd med kortet och jag hoppas att den som fyller 45 också tycker om det.
/Carina

1 kommentar:

  1. Födelsedagsbarnet blev mer än nöjd:). De andra festdeltagarna var mycket imponerade! Det kommer garanterat flera beställningar. Du är bäst Carina

    SvaraRadera